جزوات رشته الکترونیک

جزوات رشته الکترونیک

جزوه - نمونه سوال - کتاب و تمارین درسی رشته الکترونیک
جزوات رشته الکترونیک

جزوات رشته الکترونیک

جزوه - نمونه سوال - کتاب و تمارین درسی رشته الکترونیک

منابع دروس الکترونیک عمومی و مدار در کاردانی الکترونیک

سوال شما دوست عزیز : 

چون مطالب سایت رو بسیار مفید دیدم، احساس کردم در این مورد میتونید به من کمک کنید. 

من کارشناسی ارشد الکترونیک رو به تازگی تموم کردم. اگر خدا بخواهد از این ترم قرار است در خدمت بچه های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته الکترونیک باشم. 
آیا شما اطلاع دارید که معمولا چه منابعی برای دروس مدار و الکترونیک این عزیزان تدریس میشه. 
من خودم از رشته ریاضی به مهندسی برق رفتم و اطلاع ندارم که کاردانی ها و کارشناسی ها هر کدم چند تا مدار و چند تا الکترونیک میگذرونند و تا چه مباحثی در هر کدوم جلو میرن. 
میدونم برای جواب دادن به این سوال ها خیلی وقتتون گرفته میشه، اما اگر لطف کنید و من رو راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم.


پاسخ مدیر سایت : 

سلام دوست عزیز و گرامی من مدیر وبلاگ میکرو هستم ازم پرسیده بودید منابع مدار و الکترونیک رو بگم راستش من خودم کاردانی الکترونیک دارم و بیشتر نخوندم ، من که تو آموزشکده فنی علی اباد کتول درس خوندم برای ما منابع درس مدار الکتریکی کتاب های مدار هیت و مدار جبر دار بود و در الکترونیک عمومی هم کتاب دکتر میر عشقی رو برامون تدریس کردن ، امیدوارم کمک کرده باشم  . ارزوی موفقیت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد